Wednesday, January 18

epy NEW YEAR!!

 Masya-Allah baru aku sedar hampir SEBULAN aku tak UPDATE pape lansung pasal BLOG niey kan.. NIAT nak UPDATE tu ada tapi masalahnya masa nak update blog tu yang takde, BUSY sangat dengan praktikal ni, aku ingatkan bila dah stay kat rumah ni FREE la sikit, tapi lagi SIBUK rupanya.. hehe.. ALLHAMDULILLAH dah masuh tahun baru dah kan, walaupun dah 10 hari BERADA di tahun baru, tapi masih tak terlambat untuk aku UCAPKAN selamat meyambut tahun baru 2012.. segala PAHIT dan MANIS tahun 2011 dah aku lalui... SO sebagai permulaan, buat2 lah AZAM baru ye kawan2, tinggalkan apa yang berlaku tahun lepas dan KEMBALI menyerlah dengan cara yang lain TAHUN ni.. kalau rasa ada BENDA yang tak sempat diSEMPURNAKNAN tahun LEPAS, amiklah inisiatif lain untuk SEMPURNAKAN hajat korang tu yea.. TAHUN baru, ANGKA baru so kalau dari segi tahun, makne nye aku dah BERUSIA 20 tahun.. OMAK ai, cepat nye dah masuk 20 tahun nieyh, alahai bila dah jatuh ke angka 2 niey, mulalah terasa diri menjadi tua.. HEHE.. btway tahun ni AZAM aku nak berubah menjadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya, yelah bila dah makin meningkat umur ni, semakin banyak benda yang perlu DIFIKIRKAN.. azam tahun ni jugak nak buat satu PEMBAHARUAN dalam kehidupan yang bakal dilalui.. apa AZAM korang tahun ni? hehe :D

No comments:

Post a Comment