Thursday, January 19

PRAKTIKAL!! omg :p

1st time dapat merasa pengalaman BEKERJA, selama ni aku tak pernah kerja or dengan erti kata lainnya aku tak tahan untuk BEKERJA kat mana-mana tempat pun. abis SPM dulu pun kerja tak sampai seminggu then terus berhenti gara-gara tak tahan PENAT sangat, last-last balik rumah then tolong uruskan HOMESTAY jugak la jawabnya.. hehe.. btway, cerita pasal PRAKTIKAL ni memang best sangat.. seronok rupanya dapat BEKERJA di kalangan orang yang tak pernah aku kenali.. bermacam-macam ragam dan kerenah tapi aku HAPPY sebab diorang semua sangat BAIK sebab sanggup melayan kerenah budak praktikal macam aku yang ZERO pengalaman ni.. hehe.. awal-awal praktikal memang rasa macam BOSAN sangat sebab tak KENAL sesiapa pun then macam tak berapa pandai nak BERAMAH MESRA, lepas tu pulak, nak mintak kerja pun macam tak ada pulak, semua orang macam tak boleh nak bagi KERJA kat aku sebab time aku masuk PRAKTIKAL tu memang semua tengah SIBUK.. tapi hari ni dah hampir sebulan aku PRAKTIKAL kat tempat ni, baru aku dapat rasa KESERONOKAN yang teramat sangat.. BEST sebab aku dapat akak MENTOR yang sangat BAIK dan KELAKAR habis, then all my OFFICE mate pun sangat2 best sebab boleh masuk kepala.. diorang sangat-sangat ramah and SPORTING habis la, boleh dimintak tunjuk ajar semua PERKARA, then boleh dibuat KAWAN nak menyembang.. BEST!! hehe :D
TO all staff KORPORAT kolej ISLAM, korang memang best sangat la, tak SIA-SIA saya pohon untuk praktikal kat kolej tu.. to my office mate yang saya salu kacau tu ( kakak2 ofis ) , sorry lah yea sebab saya ni tak boleh duduk diam, asik nak berjalan kat tempat orang je.. HEHE.. :p

No comments:

Post a Comment