Saturday, May 28

Jangan HINA aku!!

Mungkin aku nampak POLOS, BIASA2 jer, xUPTODATE but jangan HINA aku..
Aku sedey sangat bila ada yang seolah2 memperkecilkan OTAK aku yang sememangnya dah kecik niey..  "OHH,kau belajar POLI je rupenye"(dengan muka yang kerek).. elo,suka hati aku lah nak belajar dekat mane okey.. tak ada kena mengena pun dengan kau.. Ye, aku mengaku, aku nampak POLOS, tak nampak macam STUDENT pn kan..


Plez jangan HINA aku seolah2 aku tak ada PERASAAN dan JIWA.. Huh!!
Tapi ingat, aku bukan sePOLOS yang kau sangka ye.. Aku ditawarkan 3 tawaran but aku ada sebab2 untuk pilihan yang aku buat..


Aku dapat tawaran MATRIKULASI untuk SCIENCE, UiTM untuk KERUTERAAN AWAM dan POLI untuk SAINS KESETIAUSAHAAN... why i choose POLI?.. sebab aku rase mase depan aku ada dekat situ.. sekurang2nya aku cuba mencari sesuatu dalam hidup aku kan..Mungkin ramai yang rase pilihan aku bukan sesuatu yang waras tapi THIS IS MY LIFE,ikut suka aku lah kan.. so AVOID urself from being ao BUSY BODY eah..


This is my life
This me I am life
I am energy
I am this poem trying to run
away from everything in my life
running in my life
 to life and life
because of life
for life.

No comments:

Post a Comment