Thursday, November 1

WELCOME NOVEMBER

Hai sekejap nya rasa masa berlalu, dah PENGHUJUNG TAHUN 2018 dah ni. masa berlalu pantas betul ya. welcome NOVEMBER. bulan ni ada banyak aktiviti keluarga yang perlu dilaksanakan. banyak janji yang perlu aku tunaikan bulan ni dan bulan depan sebelum berakhirnya tahun ni. aku HARAP sangat sangat aku mampu tunaikan. sebab janji dengan family dan adik beradik ni lain macam tau, kalau selagi tak tunai selagi tu duk main kat kepala je benda benda tu semua.

Image result for welcome november

Bulan ni abang aku nak kawen, so sangat sibuk dengan persiapan perkahwinan dia. disebabkan dia lelaki, so kami adik adik lah yang kena settle kan beberapa PERKARA pasal kawen dia. ala tolong adik beradik sendiri kan, nanti kot time aku KAWEN diorang boleh tolong menolong pulak kan. insha Allah harap macam tu lah.

Majlis kat rumah aku bulan depan, tapi bulan ni dah start busy dh, sebab majlis belah perempuan bulan ni gais. uish, aku pulak yang BERDEBAR, walhal takde mende pun aih. mungkin sebab baru first time nak rasa ada kenduri besar kat rumah aku kot, yelah kitorang ni first time buat kenduri kawen ui. haha

setel kenduri nanti kena TUNAI janji bawak mak dengan adik bercuti pulak, cadangnya nak bawak bulan satu time cuti sekolah dah habis sebab bulan 12 tu kan kemana mana pun sesak yang amat macam lipas kan. so rancangan nya begitu la, TUJUAN belum pasti, sebab yang sorang nak pergi dalam mesia, takut naik flight. yang sorang nak pergi obersea, hmm aku mampu berhuhu jelah sebab aku pun tak tahu lagi arah tuju.

So, SEMOGA diri aku kuat menghadapi hari hari yang mendatang. banyak benda nak kena settle ni, macam diri sendiri pulak yang nak kawen. nanti aku update sekitar majlis okay.

1 comment:

  1. POKERVVIP Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia ^^
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat :)
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino

    Agen Poker online
    Agen Poker Pkv
    Agen Poker Online
    Bandar Poker PKv
    Poker online
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Indonesia
    Bandar Poker
    poker online
    Agen Poker Online Terpercaya

    ReplyDelete