Wednesday, July 18

RESTORAN MAHARAJ IPOH

Ni namanya entri basi tau sebab dah LAMA peram nak TULIS pasal foodreview dekat restoran MAHARAJ ipoh yang serve ORIGINAL INDIAN FOODS. Time pergi makan kat sini tu on birthday aku tau, so macam excited gila. first time masuk sini, sebab selalu lalu je. haritu nak pergi makan time tu tetiba ada event so tak boleh pergi la. aku pun dengan redho keluar balik wey time tu.

NASIB this time waktu birthday ada yang sudi nak bagi BIRTHDAY treat katanya wey. bahagianya I takpayah keluar duit membayar bill sendiri. haha. apa guna nya kawan kalau tak belanja TIME birthday kan?. hahahaha. ni gambar luar dan dalam RESTORAN tau, jangan salah masuk maharaj lain pulak gais.



MAKANAN dia memang awesome, kena la dengan tekak melayu aku ni. GRAVY dia memang auum sangat gais sebab dia tak kedekut bahan kot, tapi harga boleh tahan la, tak boleh makan hari2 tau sebab nanti poket koyak. haha. so menu dia memang MAKANAN original india, so jangan nak mintak rendang ke sup ayam ke dalam tu, kena pelangkung dengan belanga japgi. hahaha

Nah cuci mata makanan dia dengan GAMBAR aku yang acah2 comel tu.




makanan dia nampak macam sikit kan? please jangan TERTIPU sebab banyak ni pun kitorang takhabis makan wey. so KALAU berdua tu jangan la order banyak2 sebab nanti takhabis. berbaloi la dengan harga dia, KENYANG tersandar okay gais. dah nanti aku review lagi makanan best kat IPOH bila aku free tauuu.

No comments:

Post a Comment