Wednesday, November 11

7 BULAN MENDIAMKAN DIRI

lagi, lagi dan lagi terpaksa mendiamkan diri.. TERPAKSA? persoalan terpaksa tu aku sendiri cipta sebab dengan keadaan hidup aku yang makin sarat dengan tanggungjawab dan rutin harian yang semakin melenyapkan masa lapang aku sendiri.. dengan jadual harian yang sangat PADAT setiap hari aku lalui dengan perasaan letih dan tak bermaya.. mesti tertanya-tanya, tapi kenapa harini aku mula menulis semula kan? selama 7 bulan ni, terlalu banyak yang aku pendam tak terluah.. terlalu banyak benda yang berlaku yang tak MAMPU aku tanggung tapi aku diamkan.. harini, aku terpanggil untuk mencoret semula perjalanan hidup aku sebagai manusia di muka BUMI Allah ini.. sekadar mencari ketenangan dengan menulis dan meneruskan semula hobi menulis aku yang terkubur.. insha Allah, aku harap sangat aku akan dapat meluangkan lebih banyak masa untuk menulis pada hari hari akan mendatang..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete