Monday, May 5

PINDAH BILIK

Alhamdulillah, finally setelah diusahakan, dapat jugak aku PINDAH bilik depan sekali.. now dah tenteram sikit hidup.. cuma ade sikit jela masalahnya, jiran kiri bising dengan bunyi BURUNG TERKUKUR dan jiran kanan dengan bunyi anak ANJING dia.. tapi tak jadi masalah sangat, masih boleh diterima lagi.. sebab bunyi-bunyi natural kan.. takde la stress sangat daripada bunyi bilik BELAKANG yang hingar bingar dengan kaki2 mabuk dan kereta2 turbo nya.. yang BESTNYA, bilik depan ni sejuk tak terkata bila malam.. rasa macam tidur dalam AIRCOND, haha.. bilik depan ni aku upgrade sikit bagi nampak cam lelawa.. aku dah letak carpet, pastu now dah ade PERSONAL TV yang aku dapat dari ofis.. siap letak ASTRO lagi nok, tapi tv ni aku tengok sorang jelah.. takde nye nak share2 haih pasalnya dalam rumah ni semua buat hal masing2.. seriusly aman sesangat dengan bilik baru ni..

p/s: takde pict nak tunjuk dekat korang sebab malas nak ambik.. tapi totally happy with my new room.. =)

No comments:

Post a Comment