Monday, May 5

CARA-CARA LEBATKAN BULU KENING DAN BULU MATA

Hai uolss, harini demam2 tapi tetap RAJIN nak share tips untuk panjangkan dan lebatkan bulu mata serta bulu kening.. aku tau, sesetengah PEREMPUAN suka bulu kening nipis je coz senang nak letak eyebrow pencil tu kan, tapi takpe lah, TERPULANG.. sape2 nak cuba boleh la try tips aku ni, especially buat women2 yang nak nampak macam minah ARAB tu kan.. hihi.. sebenarnya tips ni aku terbaca then cuba GUNA sendiri dan alhamdulillah ianya BERKESAN.. tapi takde la tetiba bulu kening lebat total macam orang arab tu, at least ada la sikit PERUBAHAN dari yang asal, sebab aku tak suka bulu kening nipis la.. macam tak AWESOME sangat la, hahaha.. tipsnya mudah je, korang apply VASELLINE PETROLEUM PURE JELLY tu kat kening korang or dekat bulu mata korang tu.. then tengok hasilnya dalam 2-3 minggu.. aku apply jelly ni time malam nak tidur je, lagi senang kan.. takde la orang tengok kita macam pelik sebab lepas pakai tu bulu kening macam over rapi dan pakai minyak rambut tu.. so better pakai time nak tidur..
TARAAA, ni la bendanya.. ade dekat guardian or watson.. murah je wey, takpayah nak beli mahal2 untuk cantik.. ni harga di RM4.70 je aku beli ritu..
gambar atas adalah sebelum penggunaan, dan gambar bawah tudung pink ni setelah menggunakan selama hampir satu bulan..tolong abaikan muka yang mengada tu dan fokus pada kening aku.. haha.. aku pakai kat kening je, bulu mata taknak coz tak larat nak bukak mata if panjang2 sangat nanti, rasa nak tidur je.. haha

p/s : tak semua orang dapatkan hasil yang sama dalam waktu yang sama ye.. Selamat mencuba!

2 comments:

  1. 360 ke? sme je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg 360? sy merujuk kepada bulu kening, bukan effect gambar..

      Delete